5 wrz 2014

Burgund skirt

Doszłam do wniosku, że burgund to mój ulubiony kolor jesieni - bez względu na to czy akurat jest modny. Jak tylko zobaczę coś w tym kolorze to od razu wodzę wzrokiem i zaczynam się zastanawiać, czy oby nie jest mi to potrzebne w szafie. Podobnie było z tą spódnicą. Wypatrzona w gazecie HOT od razu przyciągnęła moją uwagę. W kolejnym etapie poszłam ją zmierzyć, a jak się dowiedziałam o 40% zniżce to już nie było przeproś. Jak widać na załączony obrazku musiałam ją mieć. 
Zdjęcia robione jeszcze w Zamościu podczas kultywowania urlopu. Niestety mój urlop pomalutku dobiega końca, już tylko weekend i witaj szara rzeczywistości. W tym roku urlop był bardzo stagnacyjny. Nie było wycieczek, wyjazdów, ani zwiedzania. Relaksowałam się na roztoczu u mamusi i prawie teściowej i muszę powiedzieć, że mimo braku wielkich wycieczkowych wrażeń to urlop zaliczam do bardzo udanych. Szkoda, że wszystko co dobre tak szybko się kończy. 

Jak zwykle zostawiam Was ze zdjęciami, a sama uciekam korzystać z ostatnich dni wolnego, aby wyciągnąć z nich jak najwięcej. 

Do następnego ;* 








foto. M. Wełniak

koszulka - H&M (SH)| spódniczka - House| buty- Deez24

16 komentarzy:

  1. piękna spódniczka, właśnie czaję się na taką :) Kiedy w końcu ruszamy na wspólną sesję ? :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasuje nawet dzisiaj :) Odzywaj się!

      Usuń
  2. spódniczka rewelacyjna, a Ty wyglądasz promiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny look, spódniczka wygląda rewelacyjnie z tymi butami i rajstopami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie! ♥ Zakochałam się w kroju, jak i zarówno kolorze spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam w szafie niczego w tym kolorze, ale już wiem co wyląduje niebawem w mojej szafie :D Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zgadza się - szkoda, ze wszystko dobre się kończy. Spódnica jest cudowna - uwielbiam burgundowe spódnice i legginsy. Buty również mi wpadły w oko. Cała stylizacja świetna;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Wspaniała spódniczka :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam burgund, jesienią i zimą to jeden z moich lubionych kolorów. Spódniczka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bym się dwa razy nad spódniczką nie zastanawiała! jest boska!;)

    Pozdrawiam, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć!

    Super blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu dotarliście.

Wpadajcie częściej ;)