4 gru 2016

Zmiany, zmiany


Jakiś czas temu (dokładnie tutaj) pisałam Wam, że jesień jest dla mnie czasem wzmożonej kreatywności i nowych początków. Pojawienie się Małego Człowieka wywróciło życie codzienne do góry nogami, zahaczając również o to miejsce. Dlatego też, całą jesienną kreatywność postanowiłam spożytkować na dopieszczenie bloga. Wszak istnieję już ponad dwa lata, należą mu się małe zmiany. 

Jesień zniknęła pod grubą warstwą śniegu, więc najwyższy czas na podzielenie się efektami.  

Zatem...

WoolenStyle opuszcza Bloggerową strefę komfortu i wypływa na nowe nieznane rzeki własnej domeny. Przy okazji zmieniając obliczę i gubiąc Style, na rzecz Life.  Jak szaleć, to szaleć! Zresztą więcej tu teraz codzienności, niż stylu więc nazwa zwyczajnie się zdezaktualizowała. 

Widzimy się pod nowym adresem: woolenlife.pl

Mam nadzieję, że polubicie nowe kąty, a zmiana faktycznie będzie na lepsze. 

1 komentarz:

Miło mi, że tu dotarliście.

Wpadajcie częściej ;)