22 lis 2014

Women in black!

Wolna sobota to najcudowniejsza rzecz jaka od czasu do czasu się zdarza! Budzę się i nic nie muszę! Tak więc dzisiaj pozdrawiając Was prawie w południe w piżamie i w łóżku z czystej przyjemności bez jakiegokolwiek przymusu tworzę nowego posta. 
W roli głównej nieprzemijająca czerń. Bezpieczne wyjście z każdej sytuacji.
Kolor tak uniwersalny, że aż nie możliwy do zdefiniowania. Czarny kojarzymy ze smutkiem, śmiercią i żałobą, bez tego koloru nie wyobrażamy sobie klimatu grozy i tajemniczość.  Nie wyobrażamy sobie również balów którym małe czarne oraz czerń garniturów dodaje szyku i elegancji. Idealnie sprawdza się w sytuacjach formalnych, dodaje powagi - spójrzmy chociażby na czarno białe stroje obowiązujące w szkołach, pracy, togach sędziów. Przykładów wykorzystania czerni oraz jego znaczeń  mamy ogrom, bardzo często kontrastujących ze sobą. Otwórzcie swoje szafy i powiedzcie z ręką na sercu jak dużo czarnych elementów się w niej znajduje? W mojej zdecydowana większość. Jego konserwatywność powoduje, że cudownie łączy się z innymi kolorami, sprawia że wydają się być jaśniejsze, a do tego powoduje optyczne złudzenie pomniejszenia. Widząc na wieszaku dwie identyczne rzeczy - czarną i w innym kolorze zdecydowanie częściej sięgam po czarną. Taki wybór daje mi pewność, że dużo łatwiej zestawie ją z innymi elementami. 
Zatem po długawym wstępie moja czarna propozycja, a sama udaje się na dalsze kontemplowanie wolnej soboty.











foto: M. Wełniak 

płaszcz - Top Shop (sh)| spodnie - Mango| sweter - H&M| buty - NN

8 komentarzy:

  1. Świetny klasyczny zestaw :) Ja też lubię czerń i z chęcią wracam do tego koloru :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter jest świetny, wydaje się być mega przyjemny i ciepły! Płaszcz również bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz i sweterek. Super wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam czerń, moim zdaniem jest niezbędna w każdej szafie. Chociażby właśnie na takie okazje kiedy inny kolor nie wchodzi w grę. Zazdroszczę swetra, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja czarna propozycja bardzo mi się podoba :) W mojej szafie królują kolory szare :P to dla mnie taka jaśniejsza czerń , równie bezpieczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny oversize'owy sweter no i duży plus za total black!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. whoaah! wszystko do siebie idealnie pasuje!
    zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czerń , sweter jest cudny :) aj chyba Cie własnie pod tym biurem widziałam niedawno:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu dotarliście.

Wpadajcie częściej ;)