23 paź 2014

Beautyfull day


Drogi pamiętniczku, 
pisze ten post bo jakoś mnie tak ciśnie wewnętrznie, tak męczy, tak bardzo chce wyjść na wolność... Bo ja niby tak piszę tego bloga, albo lepiej prezentuję bo na zdjęciach się głównie opiera, ale tak jakoś mało 'blogerkowa" jestem. Tak niezbyt się wpasowuje w te kanony, nie pasuję do regułki. Bo przecież mnie tak mało wirtualnie... no niby te portale mam bo przecież mieć trzeba, ale na nich pustka kompletna. bez wpisów, nowych zdjęć, komentowania otoczenia.... ba... nawet telefonu z porządnym aparatem nie mam. Jakoś tak mi się zapomina, żeby pstrykać i publikować. No i te moje pożal się boże wypociny, że tak niby wiem co nieco o modzie, trendach i innych 'mast hewach', gdzie tak na prawdę kupuję bo mi się podoba, a dopiero potem okazuje się, że jest modne.
Trochę samokrytyki mieć trzeba, więc jednoznacznie stwierdzam... no nie nadaję się kurde... 
Tych wszystkich co właśnie się cieszą, żywiących nadzieję iż przejrzałam na oczy i przestanę zaśmiecać przestrzeń internetową ostrzegam, nie otwierajcie szampana - mój czas jeszcze się nie skończył! Każdy Swoje talenty ma, a moim jest zdecydowanie pisanie o niczym i to też właśnie zamierzam robić. Wbrew kanonom i bez wirtualnego zamieszania. Więc jeśli liczycie na porywające teksty o modzie, kanonach piękna i otaczającym świecie to lepiej nie czytajcie, pooglądajcie sobie zdjęcia :)
Do następnego ;)

 






   
 



 foto. M. Wełniak
sweter - H&M| spodnie - Wrangler| buty - allegro| naszyjnik - pożyczony

30 komentarzy:

  1. Jesienna sesja mnie po prostu urzekła. Piękne zdjęcia i fajna, prosta stylizacja na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. klasycznie, pięknie... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś się dzieje, jakiś przełom, to już kolejny blog na któym czytam coś podobnego, szykują sie zmiany na lepsze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ta pisanina o niczym bardzo odpowiada ;) uwielbiam Cię czytać i oglądać i mi Twój blog bardzo odpowiada! a na zdjęciach znowu ... wyglądasz świetnie! ( łaj? bejbe łaj? :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja tam lubie Twojego bloga :-) czesto tu zagladam chociaz nie zawsze zostawiam po sobie slad bo u mnie tezwszystko w biegu - mala dzidzia, praca i dom.
    Zdjecia piekne, pubkikuj dalej, mawet jakby to mialo byc raz na miesiac :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, buty wyglądają na bardzo ciekawe, tylko szkoda, że ich dokładnie nie widać :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweter, właśnie czegoś podobnego szukam....

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pięknie wyglądasz! ostatnie zdjęcie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne, jesienne zdjęcia!
    wyglądasz pięknie!
    idealny sweter!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry tekst! :)
    Śliczne wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia i świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the necklace and pull-over combination!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik cudowny <3

    _____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się ta stylizacja podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najładniejsze zdjęcie to to na jezdni. :)

    www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest ten sweter :)
    I zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętaj, że z tą samokrytyką nie można przesadzać.:) W takim razie czekam na kolejny intrygujący wpis.
    Twój sweterek na jesienną porę jest jak znalazł - idealny.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny plener, piękne kolory plus mój must have tej jesieni-szary sweter! Zestaw na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również urzekła Twoja jesienna sesja. Przyznam, że to mój pierwszy post który czytam z Twojego bloga i od razu go komentuję. Z pewnością rzucę okiem na następne, a co do Ciebie.. jesteś naprawdę piękna i sądzę, że w każdej stylizacji będzie Ci do twarzy! Będę tutaj zaglądać codziennie, bo warto

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Każdy z nas musi mieć w sobie odrobinę samokrytyki jak i skromności jednakże bez przesady - trzeba wierzyć w siebie i sięgać po marzenia, bo tylko one nadają sens życiu

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely sweater :) M&MFASHIONBTES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  23. klasycznie ale i pięknie :) rewelacyjne tło zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne zdjecia, magiczne tlo :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu dotarliście.

Wpadajcie częściej ;)