7 maj 2014

Hello May!




Uf wreszcie się zebrałam w sobie i dotarłam na bloggera :) Jak tam Majówka? U mnie pomimo nieciekawej pogody upłynęła całkiem przyjemnie. Akumulatorki naładowane, rodzinka odwiedzona, ognicho zaliczone - czego chcieć więcej ;)  

Niestety z powrotem do rzeczywistości było bardzo ciężko. Moja kochana firma zafundowała mi tygodniowy wyjazd w delegację . Oj ciężko było się zebrać po weekendowym lenistwie, pobudka o 5:00 potem migiem na stację bo wyjazd pociągiem. Niby pociąg miał być lekarstwem na po weekendowe korki, ale i i tu nie obyło się bez problemów. Tłok, ścisk i do tego godzinne opóźnienie. 
Klient poirytowany spóźnieniem, my poirytowani podróżą - przerąbany poniedziałek. 

Przy okazji opóźnienia dowiedział się, że w Polsce istnieje program "Prawa pasażerów w zasięgu ręki", a tam jak byk napisane, że za opóźnienia pasażer ruchu kolejowego może domagać się zwrotu kosztów biletu, a nawet odszkodowania: 
  • od 60 do 119 minut opóźnienia: 25% ceny biletu na opóźniony pociąg;
  • od 120 minut opóźnienia: 50% ceny biletu na opóźniony pociąg.

A ja czekałam grzecznie aż pociąg raczy nadjechać - mądry Polak po szkodzie ;) 
Morał jeden warto znać swoje prawa, tym bardziej, że nam się okres wakacyjny zbliża, a z nim urlopy i  wyjazdy. 

No dobra koniec ględzenia jeżeli wytrwaliście do końca to na deser zdjęcia. Zestaw majówkowy z wyprawy do Kazimierza. Miało być luźno i wygodnie i tak też było. 











Do następnego ;) 

 

foto. M. Wełniak

Koszula - top shop (SH)| t-shirt, spodnie - H&M| torebka - Kappahl| buty - Diverse

8 komentarzy:

  1. Przyjemne majowe klimaty :) i fajne masz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy07 maja, 2014

    Super zestaw, a info o prawach podróżujących przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovey shirt and bag :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna koszula, podoba mi się ten outfit :)
    Od dziś będę zaglądał tu częściej, zapraszam również do mnie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy08 maja, 2014

    Jakie cudne buty, całość na luzie i stylowo. Będę obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem to u Ciebie przyjemnie! Będę zaglądał częściej ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy08 maja, 2014

    Nice look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy08 maja, 2014

    I love everything about this outfit. It's so chic.
    http://blogthebutterfly.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu dotarliście.

Wpadajcie częściej ;)